czwartek, 7 czerwca 2012

Wyróżnienie za artykuł

Chciałbym się podzielić dwiema radosnymi wiadomościami. Pierwsza - otrzymałem wczoraj wyróżnienie w konkursie Wielkopolskiego Oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich za tekst „Jestem dawcą szpiku i mam się świetnie”. To już drugie docenienie mojego artykułu - na początku lutego zostałem laureatem ogólnopolskiego konkursu SGL Local Press. 


Druga wiadomość, chyba jeszcze lepsza - dzwoniłem do Poltransplantu, gdzie powiedziano mi, że biorca szpiku czuje się dobrze! Bardzo mnie to cieszy.


Fot. Dariusz Fijołek

Fot. Dariusz Fijołek





  Blogger Wykop Śledzik Gwar.pl Mixx DesignFloat Buzz It StumbleUpon Digg! Delicious BlinkList Yahoo! Buzz Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Bookmarks Twitter FaceBook email this

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz